0

اعلام محدودیت‌های ترافیکی انتخابات یازدهم اسفند در اهواز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی انتخابات یازدهم اسفند در اهواز
بازدید 66

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، محدودیت‌های ترافیکی در برخی از مناطق کلانشهر اهواز از ساعت پنج صبح روز جمعه یازدهم اسفند تا روز شنبه ۱۲ اسفند و پایان شمارش آرا اعمال می‌شود.
سرهنگ سعید حسنوند افزود: این محدودیت‌ها شامل اطراف فرمانداری شهرستان اهواز، ورودی خیابان فاضلی از سمت بلوار فلسطین مسیر شرق به غرب، خیابان مدرس به سمت تقاطع فرمانداری مسیر جنوب به شمال و مسیر شرق به غرب خیابان فاطمی جنب ثبت احوال است.
وی ادامه داد: مسیرهای جایگزین از خیابان مدنی مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، بلوار فلسطین از نبش خیابان جنب بیمارستان رازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس، خیابان خرم جنوب به شمال و بالعکس و خیابان نو غرب به شرق و بالعکس هستند.
وی ادامه داد: همچنین این محدودیت ترافیکی از تقاطع خیابان تخت سلیمان به خیابان پوداد مسیر جنوب به شمال، تقاطع خیابان دز به خیابان پوداد مسیر شمال به جنوب و ورودی خیابان انقلاب به خیابان مستعان در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق انجام خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز بیان کرد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان سپاه مسیر جنوب به شمال و بالعکس، خیابان تخت سلیمان مسیر شرق به غرب و بالعکس، خیابان انقلاب مسیر جنوب به شمال و بالعکس و خیابان دز مسیر غرب به شرق و بالعکس به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
سرهنگ حسنوند گفت: خیابان‌های منتهی به مصلی مهدیه شامل حق بین و گندمی نیز اجرای محدودیت خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *