0

ورود بیش از ۷ میلیون مسافر به استان قم در ایام نوروز امسال

ورود بیش از ۷ میلیون مسافر به استان قم در ایام نوروز امسال
بازدید 71

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مقیمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پنجمین روز از فروردین ماه امسال ۱۸۱ هزار نفر با سفر به شهر مقدس قم در این استان اسکان یافتند.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: در همین فاصله زمانی ۷ میلیون و ۲۸۲ نفر از زائران و مسافران از شهرهای مختلف کشور وارد استان قم شدند.
وی گفت: از میان ۱۸۱ هزار نفری که در قم اسکان یافتند، ۵۷ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی و مابقی نیز در مراکزی همانند مدارس، حسینیه‌ها، بوستان‌ها، امکان ورزشی، امامزادگان، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس اسکان پیدا کردند.
مقیمی در ادامه به اشاره به آمار تصادفات ایران نوروز در قم گفت: تعداد تصادفات درون شهری و برون شهری در ایام نوروز در قم ۱۷۰۰ مورد بوده که متاسفانه ۹ نفر در این سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند و ۳۹۷ نفر نیز دچار مجروحیت شدند.
وی افزود: در این ایام ۵ هزار و ۶۴۶ مورد بازرسی در مناطق مختلف استان قم از سوی دستگاه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف غذایی، درمانی، اقامتی، حمل و نقل صورت گرفته است.
معاون استاندار قم با اشاره به فعالیت اورژانس ۱۱۵ قم بیان کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۵ فروردین ماه امسال ۳ هزار و ۶۱۴ مورد ماموریت از سوی اورژانس انجام شده که ۳ هزار و ۹۳ نفر از خدمات درمانی بهره بردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *