0

زیرساخت های جذب گردشگر سلامت در استان فارس تقویت می شود

زیرساخت های جذب گردشگر سلامت در استان فارس تقویت می شود
بازدید 76

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ زاده گفت: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان سال ۱۴۰۰ پذیرای ۱۰ هزار و ۴۸۲ گردشگر سلامت در استان بودیم که به طور رسمی به بیمارستان‌های دارای مجوز پذیرش گردشگر سلامت خارجی مراجعه کردند.
وی ادامه داد: این تعداد سال گذشته به ۱۵ هزار و ۶۸۹ نفر رسید و در هفت ماه امسال هم پذیرای هشت هزار و ۵۶۰ گردشگر سلامت در استان بوده‌ایم که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد گردشگران سلامت نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
فرخ زاده گفت: بیشتر مراجعه کنندگان از کشورهای عمان، ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان، بحرین، افغانستان و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس هستند و بیشترین عمل‌های انجام شده نیز مربوط به عمل پیوند اعضا، عمل چشم، پوست، مو و زیبایی بوده است.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: یکی از بازارهای دیگر برای جذب گردشگر سلامت کشور نیز عراق است که این مساله را نیز با جدیت در دستور کار داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *