0

۵۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر کشف شد

۵۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر کشف شد
بازدید 65

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منوچهر جوانمرد تصریح کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به ۴ دستگاه خودروی وانت باری مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی دقیق از خودروهای یادشده از یک دستگاه وانت مزدا مقدار یک هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل، از یک دستگاه نیسان وانت مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل و از ۲ دستگاه وانت پراید ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع، کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق را بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ جوانمرد با عنوان اینکه در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *