0

پلمب واحدهای آلاینده تصفیه دوم روغن در قروه با دستور قضایی

پلمب واحدهای آلاینده تصفیه دوم روغن در قروه با دستور قضایی
بازدید 13

فرزاد زندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این واحدها پیش از این به‌دلیل رعایت نکردن الزامات زیست‌محیطی، بی‌توجهی به اخطاریه‌های صادرشده و تداوم آلودگی‌های ایجادشده به مراجع قضایی معرفی شده بودند.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و صدور دستور مقام قضایی، عملیات پلمب این واحدها با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله نمایندگان فرمانداری، اداره حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان، شرکت گاز، دادستانی سریش‌آباد و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فراجا انجام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به اهمیت صیانت از سلامت عمومی و محیط زیست تصریح کرد: برخورد با واحدهای آلاینده و فعالیت‌هایی که سلامت شهروندان را تهدید می‌کنند، مطابق قانون و بدون اغماض ادامه خواهد داشت.

زندی تأکید کرد: رعایت الزامات زیست‌محیطی شرط ادامه فعالیت واحدهای صنعتی است و دستگاه‌های مسئول بر عملکرد واحدهای تولیدی و صنعتی استان نظارت مستمر خواهند داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *