0

ساماندهی سواحل چالوس با همکاری همه دستگاه‌ها دنبال می‌شود

ساماندهی سواحل چالوس با همکاری همه دستگاه‌ها دنبال می‌شود
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان چالوس که با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد، بر اهمیت برنامه‌ریزی منسجم برای مدیریت سواحل تأکید کرد.

وی با اشاره به لزوم ارتقای نظم و خدمات‌رسانی در نوار ساحلی شهرستان، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های مرتبط باید با هماهنگی و تعامل بیشتر، زمینه ساماندهی مطلوب سواحل و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و گردشگران را فراهم کنند.

فرماندار چالوس همچنین بر نظارت مستمر بر ۱۴ ایستگاه ساحلی که در مسیر دریافت مجوز فعالیت قرار دارند، تأکید کرد و خواستار تسریع در انجام اقدامات لازم برای ساماندهی و فعالیت قانونمند این ایستگاه‌ها شد.

یوسف‌پور برگزاری نشست توجیهی برای متقاضیان بهره‌برداری از ایستگاه‌های ساحلی را ضروری دانست و افزود: ضوابط، الزامات و مسئولیت‌های مربوط به فعالیت این ایستگاه‌ها باید پیش از آغاز کار به‌طور کامل برای بهره‌برداران تشریح شود.

در این نشست، حاضران درباره نحوه ساماندهی سواحل شهرستان، هماهنگی‌های بین‌بخشی و اجرای برنامه‌های مورد نیاز برای مدیریت بهتر سواحل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز بر تداوم همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و پیگیری مصوبات جلسه در راستای بهبود وضعیت سواحل شهرستان چالوس تأکید شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *