0

هم‌افزایی منابع طبیعی و هلال احمر قروه برای صیانت از طبیعت

هم‌افزایی منابع طبیعی و هلال احمر قروه برای صیانت از طبیعت
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، رؤسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعیت هلال احمر شهرستان قروه صبح سه شنبه با هدف تقویت همکاری‌های بین‌دستگاهی و اجرای برنامه‌های مشترک زیست‌محیطی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دو دستگاه در زمینه برنامه‌ریزی، ساماندهی و اجرای طرح‌های مشترک کاشت نهال در عرصه‌های مستعد منابع طبیعی شهرستان قروه همکاری خواهند کرد.

جلب مشارکت عمومی و مردمی در اجرای طرح‌های فرهنگ‌سازی، آموزش و ترویج حفاظت از منابع طبیعی، از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

همچنین پایش، مراقبت و نگهداری از عرصه‌های نهال‌کاری‌شده، مشارکت در برگزاری پویش‌های نهالکاری، همکاری در زمینه اطفای حریق و مدیریت رخدادهای طبیعی از جمله تعهدات مشترک دو مجموعه در این همکاری خواهد بود.

برگزاری دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان و نیروهای مجرب و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اعلام شده است.

این همکاری با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و سازمانی برای صیانت از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز در شهرستان قروه اجرایی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *