0

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است/ احتمال خیزش گردوخاک

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است/ احتمال خیزش گردوخاک
بازدید 50

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا روز دوشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی، به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت، در برخی نقاط احتمال خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای دور از انتظار نیست، ضمن اینکه از انتهای وقت دوشنبه تا اواسط وقت پنجشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *