0

۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان راه اندازی شد

۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در کردستان راه اندازی شد
بازدید 63

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج صبح یکشنبه در نشست تخصصی گروه‌های فعال مردمی در حوزه جمعیت، خانواده و هویت زن که با حضور جمعی از مدیران مؤسسات فرهنگی و خیریه، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد در سالن جلسات دستگاه ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های حوزه جوانان، شناسایی و حمایت از مجموعه‌های مردمی و کنشگران اجتماعی فعال در حوزه جوانی جمعیت و خانواده است و در این راستا اقدامات شاخص و عملیات مشترک بین مجموعه‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد.
وی اقدام به راه‌اندازی مرکز همسریابی، برگزاری رویداد جامعه پرداز و انجام طرح‌های پژوهشی را در بخش جوانی جمعیت از جمله اقدامات معاونت امور جوانان دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد.
این مقام مسئول با اشاره به رسالت ورزش و جوانان در ساماندهی امور جوانان بیان داشت: ازدواج جوانان هم یکی از مباحثی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در این راستان ۱۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده راه اندازی شده که طی سال گذشته هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مشاوره بصورت رایگان استفاده کرده‌اند.
آوج عنوان کرد: برگزاری ۱۸۰ کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، برگزاری مراسم جشن وصال در سطح استان، نشست‌های تخصصی، راه اندازی مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان و پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از دیگر اقدامات مهم معاونت امور جوانان استان در حوزه ازدواج جوانان است.
گفتنی است؛ در این نشست حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های مجموعه‌های خود پرداخته و مسائل و مشکلات حوزه خانواده و جوانی جمعیت را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *