0

شهید رییسی پرچم عزت و اقتدار نظام را در دنیا برافراشته کرد

شهید رییسی پرچم عزت و اقتدار نظام را در دنیا برافراشته کرد
بازدید 53

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، در مراسم سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور و همراهان که در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی پرچم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کرد و پیام‌آور دفاع از مظلومان و محرومان دنیا بود.
وی افزود: آیت‌الله رئیسی تمام همت و تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی به‌کار گرفت و دیپلماسی خارجی را ارتقا داد و برای تعالی کشور خالصانه ورود کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام بیان داشت: آیت‌الله رئیسی برای تحقق وعده‌ها همه تلاش خود را به‌کار گرفت و به وعده‌ها عمل کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در کنار مردم بود و برای مردم، رخت خدمت برتن کرد و برای دیدار با مردم و پیگیری امورات آنان، استان به استان و شهر به شهر و به دورافتاده‌ترین روستاهای کشور سفر کرد.
وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی با حفظ کرامت و عزت، در خدمت محرومان بود و دیپلماسی عزتمندانه برای ایران اسلامی در جهان ایجاد کرد.
وی ادامه داد: در روز میلاد امام رضا (ع) این اتفاق تلخ به وقوع پیوست و این سید بزرگوار و همراهانشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان‌آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز و چند تن دیگر از خادمان مردم به فیض شهادت نائل آمدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: امروز مظلومان دنیا بدانند که جمهوری اسلامی ایران مدافع آنهاست و از محور مقاومت حمایت می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار گفت: دنیا در برابر خبر شهادت این شهدا عکس‌العمل نشان داد و قلب مظلومان جهان از وقوع این حادثه تلخ و دردناک به درد آمد. این واقعه غمناک را به همه مردم ایران اسلامی، مظلومان و محرومان دنیا و مردم محور مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.
وی اضافه کرد: خداوند متعال آیت‌الله رئیسی را برگزید و به عنوان سید شهدای خدمت در تاریخ ماندگار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *