0

برنامه‌های پیشگیری از بیماری‌ها در استان بوشهر تقویت می‌شود

برنامه‌های پیشگیری از بیماری‌ها در استان بوشهر تقویت می‌شود
بازدید 81

به گزارش خبرنگار مهر، داراب بارگاهی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب‌ها و هزینه‌های ناشی از خدمات غیر ضروری پزشکی بالینی و بهداشت عمومی، آموزش پیشگیری سطح ۴ انجام می‌شود که در این راستا پنج درصد از اعتبارات سازمان بیمه سلامت صرف این موضوع می‌شود.
وی افزود: چهار سطح پیشگیری وجود دارد که سطح ۱ و ۲ و ۳ در بحث پیشگیری از بیماری‌هاست و سطح ۴ در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اقدامات و فعالیت‌های مربوط به تشخیص و درمان غیر ضروری است.
بارگاهی گفت: ضمن هماهنگی با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی درمانی استان بوشهر، از اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و … درخواست می‌شود پیشنهادات و پروپوزال‌های تحقیقاتی خود را در خصوص پیشگیری سطح ۴ برای حمایت اداری و مالی انجام دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خاطر نشان ساخت: بیشترین مشکلات ما مربوط به بیماری‌های قلبی عروقی است و تحرک رمز سلامتی است که این موضوع اثبات شده و عوامل مختلفی در این کار مؤثر است.
به گفته مدیر کل بیمه سلامت بوشهر، در راستای حفظ سلامتی سازمان بیمه سلامت ایران در تأمین، حفظ و ارتقا آن مفید و مؤثر واقع شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *