0

محرم ماه قیام و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم است

محرم ماه قیام و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم است
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: قیام و بیداری و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم است.
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
محرم، ماه عزا و ماتم بیکران شیعه، جهاد و حماسه، پیروزی خون بر شمشیر، قیام و بیداری و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم و ستم و بی عدالتی و مکتبی جاودانه برای انسان سازی است.
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب‌ها تأثیر گذاشته که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.
اینجانب ایام عزاداری سرور آزادگان و سالار تمام مبارزان سرو قامت عدالت و آزادی را به مردم شریف البرز تسلیت گفته و برایشان پیروی از منش ملکوتی حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) را از خداوند متعال مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *