0

رییس شورای عالی نظام پزشکی: وزارت بهداشت آتی دست از تصدی‌گری بردارد و تولی‌گری کند

رییس شورای عالی نظام پزشکی: وزارت بهداشت آتی دست از تصدی‌گری بردارد و تولی‌گری کند
بازدید 33

به گزارش روابط عمومی سازمان، دکتر محمود فاضل با بیان اینکه وزیر بهداشت باید چتر سلامت را بر تمام ارگان‌ها گسترش دهد و موضوع سلامت را تفهیم کند، گفت: دولت و وزارت بهداشت باید دست از تصدی‌گری بردارند و وظایف اولیه خود یعنی نظارت، تولیت و هدایت را انجام دهد و تصدی‌گری را به کسانی که از نظر دولت دارای صلاحیت هستند، واگذار کنند.

 

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت دولت چهاردهم باید دارای ویژگی‌های متعددی باشد، گفت: «مشورت‌ورزی»، اولین ویژگی است که تمام مسئولان باید داشته باشند. وزیر بهداشت باید مشورت‌ورزی را با سازمان‌هایی مانند سازمان نظام‌پزشکی و انجمن‌های حرفه‌ای حوزه سلامت که شناسنامه‌ دارند و قانونی هستند و مطالبات را به صورت سامان‌مند درآورده‌اند، انجام دهد؛ سازمان‌ها و انجمن‌هایی که صاحب‌نظر هستند و به صورت کلاسیک می‌توانند اظهار نظر کنند. همچنین اعضای هیات‌مدیره‌های سازمان‌ها و انجمن‌ها می‌توانند درباره مسائل مختلف نظر دهند و در امر مشورت‌ورزی کمک کنند.

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *