0

کارخانه طلای تفتان افتتاح شد

کارخانه طلای تفتان  افتتاح شد
بازدید 35

به گزارش خبرگزاری مهر، عملیات احداث کارخانه استحصال طلای تفتان از اردیبهشت ۱۴۰۲ در این شهرستان آغاز شده و پس از طی مراحل آزمایشی، با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست دولت سیزدهم، توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.
آئین افتتاح کارخانه طلای تفتان از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر کار، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.
این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون‌دلاری انجام شده و ماحصل ورود این صنعت به منطقه در مجموع هزار و ۵۰۰ شغل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده که با اولویت شایسته‌گزینی و جذب نیروی بومی و به طریق آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و در مرحله آخر برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی به‌صورت تئوری و عملی بود که هم‌زمان به مراحل احداث کارخانه صورت‌گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *