0

کشف ۹۰ تن مرغ منجمد برزیلی در گمرک باشماق مریوان

کشف ۹۰ تن مرغ منجمد برزیلی در گمرک باشماق مریوان
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز امیدی شامگاه جمعه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: محموله مرغ منجمد ۹۰ تنی در گمرک باشماق مریوان کشف و ضبط شد.
وی افزود: کارکنان اداره‌کل گمرک باشماق در پی نظارت‌های گمرکی و کنترل کالاهای ورودی و خروجی به محموله چهار دستگاه کامیون یخچالدار حامل مرغ صادراتی مشکوک و با بررسی دقیق‌تر موفق شدند از هر چهار کامیون جمعاً مقدار ۸۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد برزیلی را کشف و ضبط نمایند.
ناظر گمرکات کردستان خاطر نشان کرد: این مقدار مرغ منجمد مکشوفه به میزان نزدیک به ۹۰ تن در جوف محموله‌های مرغ ایرانی جاساز شده بود و افراد سودجو قصد داشتند این میزان کالا که برای تنظیم بازار و مصرف داخلی وارد کشور شده است را در پوشش کالای مجاز صادراتی از کشور خارج کنند که با هوشیاری عوامل گمرک باشماق کشف شد.
امیدی گفت: ارزش ریالی کالای مکشوفه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه تعداد ۹ نفر متهم شناسایی که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی شهرستان قرار گرفتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *