0

پلمب یک انبار بزرگ دپوی دارو در قزوین

پلمب یک انبار بزرگ دپوی دارو در قزوین
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق در انبار یکی از داروخانه‌های شهرستان قزوین، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.
این مقام انتظامی یادآور شد: با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین موفق شدند مالک یکی از داروخانه‌های شهر قزوین را که در زمینه دپوی غیرمجاز انواع اقلام دارویی خارجی، فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند.
وی تصریح کرد: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، مأموران پلیس امنیت اقتصادی، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان قزوین، موفق به کشف ۹۹۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق شدند.
سردار ابراهیمی با اشاره به تعیین ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قزوین افزود: با دستور مقام قضائی محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد. ش

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *