0

جابه‌جایی زائران اربعین از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود

جابه‌جایی زائران اربعین از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا کرمی در جلسه ستاد اربعین استان زنجان به جابه‌جایی ۳۳ هزار و ۹۵۲ زائر با ۸۴۴ سرویس در سال‌گذشته اشاره و اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۳۶۷ زائر از این مجموع زائران زنجانی بودند که با ۵۳۴ سرویس جابه‌جا شدند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی ۲۸ هزار زائر با استفاده از ۹۳۰ سرویس در ایام اربعین خبر داد و افزود: جابه‌جایی زائران از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
کرمی تعداد ناوگان پیش‌بینی شده برای جابه‌جایی زائران اربعین را ۱۳۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: جلسات متعدد صنفی با دستگاه‌های دیگر متولی در امور نظارت و کنترل برگزار شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به تجهیز راهدارخانه‌های بین‌راهی، گفت: راهدارخانه‌ها برای اسکان اضطراری آماده‌سازی شده‌اند.
وی از انعقاد قرارداد با یک شرکت حمل و نقل عراقی خبر داد و افزود: این قرارداد برای انتقال مستقیم زائران به داخل عراق منعقد شده که اگر زائران استقبال کنند عملیاتی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *