0

پیام تبریک وزیر ورزش برای قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران

پیام تبریک وزیر ورزش برای قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، هشتمین و آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا امروز سه‌شنبه نهم مرداد با هشت دیدار در سورابایا اندونزی پیگیری شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست کره جنوبی و هفت برد متوالی به مقام قهرمانی دست یافت.
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران را در رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفت که متن این پیام به قرار زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قدرتنمایی والیبال ایران در عرصه‌ی رقابتی قاره کهن در رده سنی جوانان، افتخاری قابل توجه برای این رشته‌ی پرمخاطب و موفق محسوب می‌شود تا همچنان به آینده‌ی رشته‌ای که بارها موجب عزت و افتخار شده است، امیدوار باشیم.
رقابت‌های قهرمانی والیبال جوانان آسیا با قهرمانی جوانان رعنای ایران اسلامی نشانی دیگر از ظرفیت بالای والیبال در کشورمان است و همچنان می‌تواند در مسیر افتخارآفرینی ادامه دهد.
قهرمانی این تیم در آسیا را به ملی‌پوشان، کادرفنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون و همچنین علاقمندان پرتعداد این ورزش مهیج تبریک می‌گویم، انتظار است که والیبال ایران در رویدادهای پیش‌رو نیز به افتخار و اقتدار خود استمرار ببخشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *