0

حضور صنایع مرکزی دربازارهای جهانی نیازمند به روزرسانی تجهیزات است

حضور صنایع مرکزی دربازارهای جهانی نیازمند به روزرسانی تجهیزات است
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد جمالیان ظهر پنجشنبه در آئین سالگرد پنجاه و هشت سالگی واحد تولیدی ماشین سازی اراک اظهار کرد: ارتقای بهره وری در واحدهای تولیدی در گرو بهبود کارایی و اثربخشی است که توجه به این مهم سبب شده واحد تولیدی دانش بنیان ماشین سازی اراک قراردادهای قابل توجهی با شرکت‌های خارجی منعقد کند.
وی تاکید کرد: مسیر رقابت و تداوم واحدهای صنعتی و تولیدی در بازارهای داخلی و خارجی، افزایش بهره‌وری است که دست‌یابی به این شاخص، مستلزم برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و تلاش برای سازندگی است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارتقای بهره وری صنایع باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: حضور واحدهای تولیدی بزرگ مرکزی به ویژه این شرکت دانش بنیان برای رقابت در بازارهای بین المللی، نیازمند به روز رسانی و اورهال تجهیزات و ماشین آلات صنایع است که باید مورد توجه ویژه باشد.
جمالیان یکی از چالش‌های واحدهای تولیدی را مشکلات ارزی عنوان کرد و گفت: با رفع مشکلات ارزی، دولت باید صنعتگران و فعالان اقتصادی را زیر چتر حمایتی قرار دهد و با ارائه برنامه‌های مناسب و تزریق ارز مورد نیاز به واحدهای تولیدی، شاهد بهبود رونق و شکوفایی صنایع به ویژه در استان مرکزی باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *