0

شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد
بازدید 24

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، با تداوم وزش باد شمال غربی تا یکشنبه سواحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات، شرجی و غبار محلی در استان مورد انتظار است.
وی گفت: با افزایش سرعت وزش باد طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه سواحل استان متلاطم خواهد بود و با افزایش ناپایداری در ارتفاعات جنوبی در روز سه شنبه افزایش ابر و وقوع رگبار و رعد و برق در این نواحی دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف، گاهی کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط با احتمال گردوخاک پیش بینی می‌شود.
محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *