0

تولید محور توسعه و پیشرفت کشور است

تولید محور توسعه و پیشرفت کشور است
بازدید 69

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید گیلان اظهار کرد: مصوبات این کارگروه لازم الاجرا است و باید پیگیری و اجرا شود.
وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع افزود: مانع زدایی از مسیر تولید جزو اولویت‌های دولت سیزدهم در گیلان است.
استاندار گیلان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در این استان شناسایی شود، گفت: با موانع پیش روی سرمایه گذاری و با جذب سرمایه گذار و فراهم کردن امکانات لازم برای آنها میزان درآمد مردم در گیلان را افزایش می‌یابد.
عباسی با بیان اینکه در راستای جذب سرمایه‌گذار و تسهیل سرمایه گذاری در گیلان باید سخاوتمندانه و قانونمند عمل کرد، اضافه کرد: افراد توانمند در بخش سرمایه گذاری در حوزه تولید و اشتغال حمایت شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه انتخابات افزود: بدون توجه به اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای باید در انتخابات مشارکت کرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه نباید اجازه سو استفاده را به دشمن دهیم، گفت: دشمن به دنبال ناامیدی، دلسرد کردن مردم است اما ما باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری در انتخابات را تحقق بخشیم.
عباسی با بیان اینکه بخشی از جلب مشارکت در حوزه تولید رقم می‌خورد، اضافه کرد: تولید محور توسعه و پیشرفت کشور است و باید مورد توجه قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *