0

مصرف آب در نیشابور ۳۰ درصد افزایش یافت

مصرف آب در نیشابور ۳۰ درصد افزایش یافت
بازدید 20

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع منجر به افت فشار آب سایر مشترکین می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی این شیوه نصب را خلاف مقررات دانست و افزود: در صورت مشاهده، نسبت به جمع آوری این وسایل اقدام خواهد شد بنابراین برای جلوگیری از افت فشار و قطع آب، باید از مخزن ذخیره، قبل از پمپ استفاده شود.
وی با اشاره به گرمی هوا که باعث افزایش ٣٠درصدی مصرف و افت سطح مخازن آب این شهر شده است، از اجرای طرح اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر نیشابور خبر داد و افزود: پروژه لوله گذاری منطقه شرق نیشابور به طول ۸۶۰ متر اجرا شد.
امامی افزود: همزمان با اجرای این طرح نسبت به ساخت ٢ باب حوضچه شیرآلات و نوسازی ۱۱۰ انشعاب هم اقدام شد و هزار مشترک از آب شرب پایدار با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری بهره مند شدند.
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با تکمیل این پروژه و اتمام عملیات لوله گذاری، پارک زائر شهر نیشابور از آب شرب لازم برای استفاده شهروندان و زائران عبوری امام هشتم (ع) برخوردار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *