0

انتخاب رییس جدید شورای کلانشهر اراک لغو شد

انتخاب رییس جدید شورای کلانشهر اراک لغو شد
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، داود قربانی عصر یکشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک، اظهار کرد: عدم حضور پنج نفر از اعضای شورا حسن قربانی، علی جعفر محصولی، سید وحید میرنظامی، سید رضا قریشی و محمد عسگری سبب شد برای دومین بار انتخابات رئیس و هیأت رئیسه رسمیت نیابد و به روز دیگر موکول شود.
وی افزود: اعضای پارلمان شهری اراک در عمر سه ساله خود از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات شهری بهره گیری کردند و کارنامه قابل قبولی ثبت کردند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با بیان اینکه به هیچ عنوان نامزد رئیس نیستم، گفت: با مکاتبات انجام شده با مسؤولان ذیربط وزارت کشور، مقرر شد تا انتخاب هیأت رئیسه بعدی، مسئولیت همچنان بر عهده بنده باشد.
قربانی گفت: انتظار است برخی اعضای شورا، با مشارکت در انتخابات به رأی گیری، دموکراسی و مردم سالاری پایبند باشند تا خللی در امور شورا ایجاد نشود.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به لغو انتخاب رئیس و هیأت رئیسه به دلیل غیبت ۵ نفر از اعضا ادامه داد: انتظار است تمام اعضای شورا تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند تا فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶ انتخابات هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها برگزار شود.
گفتنی است نشست عصر شنبه در موعد مقرر برگزار شد اما به دلیل ترک جلسه پنج نفر از اعضا، لغو و رئیس جدید این شورا انتخاب نشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *