0

آموزش همگانی تاب‌آوری در برابر مخاطرات

آموزش همگانی تاب‌آوری در برابر مخاطرات
بازدید 21

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیمان نامدار معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر در پنجمین سمپوزیوم بین المللی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی گفت: حوادث ترافیکی یک پدیده اجتماعی است و فرآیندهای اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و پزشکی در این امر دخیل هستند.
وی در ادامه بیان کرد: بخشی که در حوزه هلال احمر برای کاهش تصادفات است، آگاهی بخشی به مردم و آموزش و فرهنگ سازی برای کاهش تصادفات است.
نامدار گفت: آموزش همگانی و تاب آوری در برابر مخاطرات برای ارائه خدمات مناسب در زمان مواجهه با حوادث و تصادفات از جمله اهداف هلال احمر در برگزاری این سمپوزیوم است.
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر با استفاده از بستر آموزش‌های همگانی و داوطلبان موجود در این بدنه، تلاش می‌کند مردم در اربعین پیش رو با کمترین میزان آسیب‌های جاده‌ای مواجه شوند و سفر زیارتی خود را انجام دهند.
نامدار ادامه داد: جرایم راهنمایی و رانندگی یکی از اقدامات برای کاهش میزان تلفات و تصادفات رانندگی بود.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر توضیح داد: در مسیر آگاه سازی جامعه با برگزاری این سمپوزیوم‌ها تلاش می‌کنیم که حجم تصادفات و تلفات رانندگی را مخصوصاً در اربعین حسینی کاهش دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *