0

مهرانه زنجان با یک ساختار مدیریتی فوق العاده ایجاد شده است

مهرانه زنجان با یک ساختار مدیریتی فوق العاده ایجاد شده است
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عزت الله ضرغامی شامگاه پنجشنبه در سفر به استان زنجان و در مراسم افتتاح موزه مهرانه، با بیان اینکه موزه مهرانه زنجان مجموعه‌ای پر برکت در کشور بوده و گنجینه‌ای ماندگار به شمار می‌رود، گفت: طی سه دهه فعالیت کاری خود چنین مجموعه ارزشمند، فاخر، حرفه ای و علمی را در جایی ندیده بودم.
وی افزود: موزه مهرانه مجموعه‌ای عظیم، شیک، باکلاس و متنوع محسوب می‌شود و این موزه به همراه خیریه مهرانه در حوزه سلامت برای نیازهای مردم و ظرفیت‌هایی که ایجاد شده در هیچ کجای کشور، حتی تهران وجود ندارد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مهرانه زنجان با کمک خیران و با یک ساختار مدیریتی فوق العاده ایجاد شده و مکمل این مجموعه خیریه است، بسیاری از حوزه‌هایی که جنبه ذکر در تاریخ ایران و تاریخی از مجموعه ارزش‌ها و پیام‌ها می‌باشد در قالب موزه فراهم شده است.
ضرغامی افزود: بسیاری از اشیای تاریخی موزه را مردم اهدا کرده اند و برخی از اشیای تاریخی، کارهای سفالی مربوط به هزاره قبل از میلاد است که بسیار قیمتی و ارزشمند بوده و بایستی از آن مراقبت‌های لازم به عمل آید.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: موزه مهرانه قابل مقایسه با بسیاری از موزه‌های کشور نیست و کاری که از سوی خیران در مهرانه این استان انجام می‌گیرد، بیانگر یک جامعه بالغ، فرهنگی و پیشرفته در کشورمان است و الگو و نشان دهنده آن است که زنجان در بسیاری از حوزه‌ها در کشور سرآمد است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *