0

اکران مستند «این خانه روشن است» در سینما بهمن قزوین

اکران مستند «این خانه روشن است» در سینما بهمن قزوین
بازدید 22

علیرضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اکران مستند این خانه روشن است اظهار کرد: محتوا مستند «این خانه روشن است» روایت از سیر روضه‌های خانگی از زمان پهلوی اول تا امروز را به تصویر می‌کشد.
نویسنده و کارگردان مستند «این خانه روشن است» بیان کرد: روضه‌های خانگی رویداد مهمی است که توسط حلقه‌های میانی جامعه یعنی مردم صیانت و حفظ شده است و یکی از حلقه‌های میانی که مؤسسه دعوت است تلاش کرده تا با نوآوری و استفاده از ابزار جدید و دستگاه رسانه این سنت دیرینه را احیا و ترویج دهد.
وی بیان کرد: مستند «این خانه روشن است» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دوستی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا ملازینل ۲۲ مرداد در سینما بهمن استان قزوین اکران خواهد شد.
این کارگردان در پایان با تأکید بر اینکه مدت‌زمان مستند ۳۷ دقیقه است گفت: کلیه مراحل تهیه مستند در استان قزوین و توسط مرکز رشد مستند حوزه هنری استان بوده و مرحله اول اکران آن با همکاری حوزه هنری و صداوسیما اکران خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *