0

کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا کریم‌زادگان، با بیان اینکه بیست و ششمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در شش محور برگزار خواهد شد، افزود: میراث‌های ماندگار دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت اسلامی و امنیت ملی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین، تجلی مردم در شعر دفاع مقدس و شعر دفاع مقدس در قالب‌های کودک، نوجوان، طنز، سرود و دیگر حوزه‌های هنری برگزار خواهد شد.
معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی افزود: آثار باید در قالب word و از طریق پیام رسان ایتا به شماره تماس ۰۹۱۴۶۷۶۰۶۳۹ ارسال شود.
کریم‌زادگان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری بوده است، ادامه داد: این جشنواره به سه زبان ترکی، فارسی و کردی بوده و به برندگان اول تا سوم به ترتیب جوایز سه میلیون تومان، دو میلیون تومان و یک میلیون تومان همراه لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد. وی گفت: همچنین به پنج اثر دیگر نیز شایسته تقدیر بوده و هدیه ۵۰۰ هزار تومانی همراه لوح اهدا خواهد شد.
معاون ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین محدودیتی برای ارسال آثار نیست و آثار برتر استان‌ها به بخش ملی جشنواره راه خواهند یافت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *