0

کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان یزد برگزار شد

کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان یزد برگزار شد
بازدید 18

ناهید غلام نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جلسه کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان با حضور نمایندگانی از شرکت های آب منطقه ای، آب و فاضلاب، اداره کل حفاظت محیط زیست، فرمانداری زارچ و شهرداری های اشکذر و زارچ برگزار شد.
وی افزود: در ابتدای این جلسه، بازدیدی از محل دفع پسماند، واقع در کیلومتر ۱۶ جاده طبس، انجام شد که در بازدید انجام شده مشاهده شد فاضلاب و پسماند به شیوه کاملاً غیربهداشتی و به صورت تخلیه در محل دفع می شود از این رو مقرر شد پس از تهیه گزارش کارشناسی توسط این شرکت و اعلام موضوع، اقدامات قانونی لازم توسط ارگان های ذیصلاح در خصوص رفع آلودگی صورت پذیرد.
وی همچنین اظهار کرد: در ادامه اعضای حاضر در جلسه به مشکلات ایجاد شده بر اثر بالا زدن زه آب در شهرک های صنعتی ولیعصر زارچ و نیکوی اشکذر اشاره کردند و مقرر شد به منظور رفع مشکلات موجود ضمن تهیه گزارش کارشناسی مشترک در خصوص منشایابی زه آب، طرحهای مطالعاتی لازم توسط شهرداری زارچ تهیه و جهت اظهار نظر به سایر ارگانها ارسال شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *