0

لزوم ایجاد زیرساخت و تجهیز کارگاه هنرستان‌های لرستان

لزوم ایجاد زیرساخت و تجهیز کارگاه هنرستان‌های لرستان
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین سبزیان شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ثبت‌نام و هدایت تحصیلی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش در تابستان است، اظهار داشت: اگر ثبت‌نام به‌صورت صحیح و در زمان مقرر انجام گیرد، در پی آن کلاس‌بندی، ساماندهی نیروی انسانی، تأیید ضوابط، خرید کتب و برنامه‌ریزی‌های بعدی به طور دقیق و بهتر انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه بازدید از وضعیت ثبت‌نام و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق و شهرهای استان در حال انجام است، افزود: کارشناسان و بازرسان در قالب ۹ تیم بازدیدهای خود را از شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود انجام داده و هم اکنون بازدید وضعیت فرایند ثبت‌نام و هدایت تحصیلی شهرستان‌های ازنا، پلدختر و الشتر در حال انجام است.
معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، بیان داشت: در برنامه هفتم و توازن رشته‌ای باید نیمی از دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هدایت شوند که لازمه آن ایجاد زیرساخت و تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌ها است.
سبزیان، تصریح کرد: در استان ۲۶ هزار ۵۴۴ دانش‌آموز ورود به پایه دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مشغول به تحصیل خواهند شد که با اولویت مهارت‌آموزی و سوق‌دادن به رشته‌های فنی و حرفه‌ای، کار هدایت تحصیلی آنها انجام شده است.
وی گفت: لرستان در ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم بعد از ایلام و بالاتر از تهران، البرز، اصفهان در رتبه دوم کشور قرار دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *