0

شناسایی تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در خاتم

شناسایی تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در خاتم
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمد فیاض‌فر از کشف تعدادی مراکز تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد که با وصول گزارش‌های مردمی و با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی مورد اقدام قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب خاتم عنوان کرد: خط قرمز دستگاه قضائی برخورد با مخلان امنیت، آرامش و سلامت مردم است و با کسانی که به هر نحو و در هر پوششی اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی و یا هر گونه مواد مخدر کنند، با جدیت و قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.
این مقام قضائی افزود: مردم نسبت به تغییرات منفی شهر و محیط زندگی خود حساسیت داشته باشند و گزارش فعالیت‌های مجرمانه را به کلانتری، دفتر دادستانی و یا از طریق شماره‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و یا ۱۱۴ با اطمینان از محرمانه بودن هویت خود، اعلام کنند.
وی اضافه کرد: این نکته را نباید فراموش کرد که مشروبات الکلی و موادمخدر، مستقیماً تأثیر منفی و مخرب بر سلامت مصرف کنندگان و کانون خانواده خواهد داشت و می‌تواند زمینه ساز بسیاری از حوادث منجر به فوت و آسیب‌های جانی ترافیکی و نزاع‌های دسته جمعی شود.
وی اعلام کرد: این اقدام می‌تواند عوارض جبران ناپذیری مانند از دست دادن کلیه‌ها، نابینایی و حتی خطر مرگ را به دنبال داشته باشد که این موضوع نیز ضرورت نظارت بیشتر والدین بر فرزندان در رفت و آمدهای شبانه و تغییرات رفتاری آنان را بیش از پیش یادآور می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *