0

نرخ پروازهای اربعین کرمان ١٢ میلیون تومان است

نرخ پروازهای اربعین کرمان ١٢ میلیون تومان است
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جزینی‌زاده، روز چهارشنبه گفت: مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ مرداد ماه لغایت ۹ شهریورماه را دارد که به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.
وی با بیان اینکه بلیت پروازها در مسیر کرمان _ نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت و نرخ آن طبق مصوبه ستاد اربعین ۱۲ میلیون تومان است، گفت: کلیه پروازها در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت نهم شهریورماه حتی پروازهای برنامه‌ای، کاروانی و چارتر از قبل بودند از حالت چارتر خارج شده و همه بلیت‌های این پروازها از طریق سیستم فروش شرکت‌های هواپیمایی به فروش می‌رسد
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان کرد: در مجموعه فرودگاه‌های استان‌های کرمان بعد از اینکه برنامه پروازی ایام اربعین کرمان مشخص شد جلسه ستاد تسهیلات اربعین را با حضور همه ارگان‌های دخیل در اعزام و پذیرش زائران اربعین تشکیل دادیم.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زوار امام حسین (ع)، گفت: ساماندهی پایانه پروازهای خارجی کرمان انجام شده است و برپایی و استقرار موکب را در فرودگاه کرمان داریم.
جزینی‌زاده، با بیان اینکه فردا شب اولین گروه زائران اربعین حسینی از کرمان اعزام می‌شوند، افزود: پیگیری برقراری پروازهای فوق‌العاده را نیز در این ایام داشتیم؛ پروازهای فوق‌العاده شرکت هواپیمایی ماهان در تاریخ‌های ۲۶، ۳۱ مرداد و ۲، ۷ و ۹ شهریور ماه به مقصد بغداد و به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت کاسپین نیز به صورت برنامه‌ای از قبل پروازهایی را داشته است، ادامه داد: پروازهای فوق العاده اربعین این شرکت در تاریخ‌های ۲۶ مردادماه و ۳ شهریورماه انجام می‌شود و پیگیری جهت دو سورتی پرواز دیگر از مبدا کرمان به مقصد نجف و بالعکس هم هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *