0

ذخیره سد اکباتان ۲۶ میلیون مترمکعب است

ذخیره سد اکباتان ۲۶ میلیون مترمکعب است
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه کارگروه سازگاری با کم‌آبی، گفت: ذخیره کنونی سد اکباتان به ۲۶ میلیون مترمکعب رسیده است در حالی که این مقدار در مدت مشابه سال گذشته ۹ میلیون مترمکعب بود.
وی افزود: با پیروی از سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی، متعهد هستیم که حتی دورترین روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و سالم بهره‌مند شوند و در این راستا، آبرسانی به ۳۶۰ روستای استان در دو مرحله در حال انجام است.
قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اصحاب رسانه و صداوسیما در زمینه‌ی استفاده بهینه از آب در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی فرهنگ‌سازی کنند.
وی اضافه کرد: کشاورزان از برداشت بی‌رویه آب، کشت دوم و کشت محصولات پرآب‌بر خودداری کنند و به بهره‌وری در مصرف آب توجه داشته باشند.
استاندار همدان با اشاره به اینکه قوانین بازدارنده برای مقابله با کشت دوم و کشت‌های ممنوع، باید افزایش یابد، گفت: نصب کنتورهای هوشمند آب و برق و مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان کرد: باید ۱۰۰ درصد فاضلاب به پساب تبدیل شود و از آن در صنایع غیرغذایی استفاده گردد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *