0

۶ نفر از خراسان رضوی در رقابت های پارالمپیک پاریس حضور دارند

۶ نفر از خراسان رضوی در رقابت های پارالمپیک پاریس حضور دارند
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی آخوندی اظهار کرد: مصطفی مازیار در رشته دو و میدانی، مهدی بابادی در رشته والیبال نشسته، موسی غلامی در رشته جودو و نسرین شاهی در رشته تیراندازی در این رقابت‌های بین المللی به میدان خواهند رفت.
رئیس هیأت جانبازان و توانیابان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین هادی رضایی مربی سرشناس مشهدی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و حمید فرزین به عنوان مربی دو و میدانی در رقابت‌های پاریس حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به استعداد ورزشکاران توانیاب این استان گفت: ورزشکاران استان دارای ظرفیت‌های فراوانی در رشته‌های مختلف هستند و تاکنون موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های مختلف نیز شده اند.
آخوندی در خصوص سفر کاروان پارالمپیک به مشهد نیز اظهار کرد: کاروان پارالمپیک امشب وارد مشهد خواهد شد و فردا یکشنبه پس از زیارت و دیدار با برخی از مسؤولان کشوری آماده اعزام به رقابت‌های پاریس می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *