0

خدمت رسانی گروه‌های مردمی و محلی بلوچ به زائران پاکستانی

خدمت رسانی گروه‌های مردمی و محلی بلوچ به زائران پاکستانی
بازدید 21

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر در پایانه مرزی میرجاوه، مهدی شمس آبادی، امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از مواکب پذیرایی و خدمات رسان مستقر در مرز میرجاوه که به همراه رئیس حوزه قضائی این شهرستان انجام شد، در جمع اصحاب رسانه، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌ها در مرز میرجاوه، افزود: هدف از این بازدید تسهیل در امور و خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است.
وی با بیان اینکه در این ایام، همه ساله دستگاه قضائی استان در کنار دستگاه‌های متولی و خدمت رسان بوده و هست، افزود: در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی چه از لحاظ قضائی و چه از لحاظ مشکلات در ورود این عزیزان، دستگاه قضائی نیز در کنار دستگاه‌های خدمت رسان برای تسریع و رفع مشکلات حضور دارد.
شمس آبادی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تجارب قبلی استان در میزبانی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) گروه‌های مردمی و محلی منطقه امکانات خوبی را در اختیار این عزیزان قرار داده اند که طی این بازدید از محل و گفت‌وگو با زائرین همه ابراز رضایت داشته اند.
وی در رابطه با رعایت موارد و موازین بهداشتی زوار اظهار کرد: الحمدالله هیچ گونه بیماری در بین زائرین مشاهده نشده و به گفته و تاکید کادر درمانی حاضر در پایانه مرزی تمامی زوار قبل از ورود توسط کادر بهداشت معاینه می‌شوند و تمامی موازین بهداشتی نیز رعایت می‌شود.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و همکاران حوزه قضائی میرجاوه، گفت: از زحمات و اقدامات تمامی ارگان‌های دولتی و گروه‌های مردمی و محلی اعم از شیعه و سنی که واقعاً با دل و جان و بدون منت پای کار آمده و به زائرین پاکستانی خدمت رسانی می‌نمایند کمال تشکر را دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *