0

جهاد شما و دیگر برادرانمان در محور مقاومت اثرگذار خواهد بود

جهاد شما و دیگر برادرانمان در محور مقاومت اثرگذار خواهد بود
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین در نامه‌ای به مقاومت اسلامی لبنان بیان کرد: شما بهترین برادران، پشتیبانان، وفادارترین مردان و مقاومت راستین و مخلص هستید.
مقاومت فلسطین تاکید کرد: بیش از ۱۰ ماه است که ما جهاد و جان‌فشانی‌های شما را با عزیزترین داشته‌هایتان در مبارزه با دشمنی که از رویارویی با شما هراس دارد شاهد هستیم. در این لحظات سرنوشت‌سازِ تاریخ امت و لحظاتی که افراد دور و نزدیک، ما را رها کرده‌اند، از قلب غزه این واژگان را برای شما ارسال می‌کنیم.
در ادامه این نامه آمده است: دشمن ترسو در خیابان‌های غزه روی نوک انگشتان خود می‌ایستد و هراس و انتظار دردناک و هزینه‌بر در طول شبانه‌روز و در میدان جنگ آن را فراگرفته است.
مقاومت فلسطین تصریح کرد: دشمن در برآوردها و محاسبات خود اشتباه کرد. ما مطمئنیم که شما به خوبی به ماموریت خود عمل خواهید کرد. ما جنگاوری و جهاد شما و دیگر برادرانمان در محور مقاومت از ایران گرفته تا سوریه، عراق و یمن را مؤثر خواهیم دید.
در ادامه این نامه آمده است: ای قهرمانان مجاهد، زمان حرکتی دیگر به سوی گشایش درب خیبر و اقدام برای محو «اسرائیل» از جهان فرارسیده است. ای کسانی که شانه به شانه‌یتان در حال نبردیم و در صبر و عزت خود در نبرد طوفان الاقصی با شما شریک هستیم، به شما می‌گوییم که «بی‌شک پیروزی نزدیک است».
در پایان این نامه نیز آمده است: تا پیروزی و آزادسازی کامل خاک فلسطین عزیز و مقدسات آن باید شکیبا بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *