0

زیرساخت‌های انتظامی و مرزبانی شهرستان دیر تقویت شود

زیرساخت‌های انتظامی و مرزبانی شهرستان دیر تقویت شود
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر، اظهار داشت: شهرستان دیر دارای امنیت خوبی است اما با توجه به وسعت آن نیازمند تقویت پرسنل و زیرساخت‌های حوزه انتظامی و مرزبانی و توسعه کلانتری هاست.
فرماندار شهرستان دیر افزود: شهرستان دیر با حدود ۱۰۰ کیلومتر در بین شهرستان‌های بوشهر دارای بیشترین مرز دریایی است که عمده آن تحت حافظت سازمان محیط زیست است.
وی عنوان کرد: نیاز است مرزبانی‌های ما تقویت شوند تا با فراغ بال مسؤولیت خود را انجام دهند.
باربرز با بیان اینکه بندر دیر دارای یک تجارت فرامرزی و بین المللی است، ادامه داد: تجارت و بازرگانی شهرستان دیر شهره و آوازه کشور است و بخش عمده گفت وگوهای مسؤولان ایران با قطری‌ها در حوزه اقتصاد به بندر دیر مربوط است.
وی با تاکید بر همکاری مرزبانی، انتظامی، گمرک و بندر برای توسعه تجارت در شهرستان، گفت: بندر دیر سالانه بیش از ۱۵۰ میلیون دلار برای کشور ارزآوری دارد.
فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: امنیت اساسی‌ترین رکن پیشرفت و توسعه کشور است و اگر نباشد هیچ اتفاقی در حوزه اقتصاد نمی‌افتد.
وی افزود: اگر از ظرفیت‌های شهرستان دیر به خوبی استفاده شود و همگان همکاری کنند، می‌توانیم اقتصاد استان را تأمین کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *