0

معضل آب شهر توپ آغاج برطرف می‌شود

معضل آب شهر توپ آغاج برطرف می‌شود
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: شهدای خدمت و نوع خدمتی که این شهدا داشتند الگویی دیگر در خدمت به مردم را به نمایش گذاشت و امیدواریم این شهدا الگوی همه ما باشد.
وی افزود: مردم پس از شهادت شهید جمهور به این موضوع پی بردند که ضایعه نبود این شهید بزرگ یک فقدان جبران ناپذیر است.
محبیان اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های شهید رئیسی اتمام پروژه‌های ناتمام بود و همواره بر آن تاکید داشتند.
وی اعلام کرد: در طی سه سال گذشته هدف اتمام پروژه‌های نا تمام و عدم تعریف پروژه جدید بود و خوشبختانه دکتر پزشکیان نیز براین مهم نیز تاکید دارند.
نوسازی مدارس با پیش بینی ۳ میلیارد اعتبار در بیجار
محبیان در ادامه به لیست پروژه‌های که از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است، اشاره کرد و گفت: در حوزه تعمیرات و نوسازی مدارس در سال گذشته ۳ میلیارد تومان پیش بینی شد.
وی ادامه: برای تکمیل مدارس بیجار و یاسوکند ۱۰.۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در حوزه میراث فرهنگی به جز موزه و مطالعه و مرمت قلعه صلوات آباد که اعتبارات خوبی لحاظ شده اقداماتی صورت گرفته است.
اجرای ۹ طرح هادی روستایی
فرماندار بیجار اعلام کرد: در بنیاد مسکن در ۹ روستا طرح هادی اجرا شد که ۶.۱ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در حوزه جهادکشاورزی در توسعه باغات مکانیزاسیون توسعه دامپروری و… ۱۱.۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
محبیان به اعتبارات پیش بینی شده در شهرداری‌ها اشاره و اضافه کرد: اعتبار برای هر شهرداری ۲ میلیارد پیش بینی شده است تا بتوانند پروژه‌هایی داشته باشند که بیشترین اعتبار برای شهرداری بیجار بوده است.
وی اعلام کرد: خوشبختانه کمربندی شهید بایندر که از دغدغه‌های مردم بود آسفالت شد و توسعه فضای سبز آسفالت کوچه و معابر در دستور کار قرار گرفت که برای این مهم ۱۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: در ۳۶ واحد مسکن محرومین دو میلیارد اعتبار مشارکتی هزینه شده است.
توسعه کتابخانه بیجار
فرماندار بیجار عنوان کرد: در راستای توسعه کتابخانه سال گذشته یک میلیارد تومان پیش بینی شد و هزینه نیز برای پلاتو و تعمیرات ساختمان ارشاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در حوزه راه سال گذشته ۴۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های مختلف از جمله به سازی، علائم جاده‌ای، رنگ آمیزی، لکه گیری و … پیش بینی شده که بیشتر بهسازی و آسفالت روستا بوده است و ۱۹ پروژه راهداری از این محل هزینه شده است.
فرماندار بیجار به وضعیت راه روستایی اشاره و بیان کرد: از نظر راه روستایی وضعیت ضعیفی در کشور داریم و شاخص راه‌های روستایی وضعیت مناسبی ندارند.
وی تاکید کرد: در حوزه ورزش بخش استادیوم ورزشی بهسازی و تعمیرات و هتل ورزش ۹ میلیارد هزینه شده است.
اجرای ۹ پروژه آبرسانی در بیجار
وی گفت: در حوزه آب ۲۳ میلیارد تومان برای ۹ پروژه اصلی آب رسانی هزینه پیش بینی شده است.
محبیان به رفع مشکل آب توپ آغاج اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین معضلات حوزه آب در شهر توپ آغاج است که با پیش بینی اعتباری که لحاظ شده مشکل آن برطرف می‌شود.
فرماندار بیجار اضافه کرد: اعتبار رادیو گروس نیز تأمین شده که این مهم خواسته نماینده ادوار بوده است و با توجه به همکاری راه و شهر سازی و شهرداری و سایر ادارات این پروژه به مرحله کلنگ زنی رسیده است.
محبیان به اعتبار رادیو گروس اشاره کرد و گفت: رادیو گروس ۷۵ میلیارد هزینه نیاز دارد که ۱۵ میلیارد از شهرستان هزینه شده و ۶۰ میلیارد از طرف صدا و سیما هزینه خواهد شد.
وی اعلام کرد :۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۲ برای ۱۹۷ پروژه پیش بینی شده و برای آن ۱۹۷ ردیف بودجه در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: ساختمان انتقال خون تکمیل شده و اکنون در مرحله جذب نیرو قرار دارد تا بتواند به مردم خدمات ارائه کند.
فرماندار بیجار اضافه کرد: پیش بینی اعتبارات ۱۴۰۳ ۲۳۱ میلیارد تومان است و بیشترین سهم را راهداری، آب و فاضلاب و کشاورزی دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *