0

بهترین عطر شیرین زنانه برای فصول مختلف

بهترین عطر شیرین زنانه برای فصول مختلف
بازدید 21

بهترین عطر شیرین زنانه عطری است که با آب و هوای هر فصل بیشترین سازگاری را داشته باشد. در میان انواع طبع‌های مختلف روایح زنانه، عطر شیرین محبوبیت بالایی دارد. بسته به شدت شیرینی روایح، عطر‌های شیرین احساس طراوت را منتقل می‌کنند، می‌توانند اشتها را باز کنند یا یادآور لحظات شاد و پرهیجان باشند. اغلب تصور بر این است که عطری با روایح شیرین، یک عطر گرم زنانه به شما می‌رود. در حالی که این بسته به میزان شیرینی عطر و نحوه ترکیب روایح آن است و یک عطر خنک زنانه هم می‌تواند روایح شیرینی داشته باشد. همچنین این تصور اشتباه وجود دارد که عطر‌های گلی تنها روایحی هستند که عطر شیرین را می‌سازند. اما در واقع برای خرید عطر زنانه با رایحه‌ای شیرین انتخاب‌هایی بیشتر از صرفاً روایح گلی خواهید داشت!

فهرست محتوا
چه روایحی بهترین عطر شیرین زنانه را می‌سازند؟
معرفی خوشبوترین عطرهای شیرین زنانه

چه روایحی بهترین عطر شیرین زنانه را می‌سازند؟
سه نوع اصلی از عطر‌های شیرین وجود دارد: میوه‌ای، گلی و گورماند (Gourmand) یا خوراکی. عطرهای شیرین میوه‌ای روایح سبک و با طراوتی هستند. شیرینی طبیعی و ملایم عطر شیرین زنانه که از افزودن نت‌های میوه‌ای مانند مرکبات یا توت‌ها به دست می‌آید، می‌تواند برای آن دسته از خانم‌هایی که به دنبال عطری شیرین و معتدل برای فصول گرم سال هستند، ایدئال باشد. اما عموما عطر‌های شیرین گلی کمی قوی‌تر از عطر‌های میوه‌ای هستند و شیرینی آن‌ها از افزودن نت‌هایی مانند یاسمن یا پیچ امین الدوله به دست می‌آید. این دسته از روایح برای خانم‌هایی که می‌توانند از سطح بالاتری از شیرینی یک عطر در طول چهار فصل یا فصول سرد لذت ببرند مناسب است.
از سویی دیگر، عطر‌های شیرین گورماند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بوی غذا یا دسر داشته باشند. با رایحه‌های غنی و دلپذیر که می‌توانند شامل هر چیزی از شکلات گرفته تا وانیل، آبنبات، ماکارون، خامه‌ی فرم گرفته یا حتی پشمک باشند. چه به دنبال رایحه‌ای سبک و با طراوت برای تابستان باشید یا چیزی کمی مست‌کننده‌تر و گرم‌تر برای زمستان، عطر شیرین گورماندی وجود دارد که مطابق با ذائقه‌ی شما باشد. این نوع روایح اشتهای شما را باز می‌کنند و با بوییدن آن‌ها گویی هر لحظه دنبال گاز گرفتن یا خوردن چیزی هستید. با تحریک حواس، عطر‌های گورماند شیرین یکی از اغواکننده‌ترین روایح برای خانم‌ها به شمار ‌می‌روند. با این حال، ممکن است در محصولات مردانه و یونیسکس هم از روایح گورماند استفاده شود.
ادو پرفیوم زنانه مدل My Way حجم ۹۰ میلی لیتر ۱۲ % ۴۵۲,۰۰۰ ۳۹۷,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
معرفی خوشبوترین عطرهای شیرین زنانه
یک عطر شیرین می‌تواند بهترین راه برای ارتقای خلق‌وخوی روزانه‌ی شما باشد و همچنین خاطرات خوش رویدادهای شبانه را در ذهن شما ثبت کند. چه رایحه کلاسیک گل رز را ترجیح دهید یا چیزی مدرن (و خوشمزه) مانند وانیل، یک عطر شیرین مطمئناً لبخند را بر لبان شما می‌نشاند. با تعداد زیادی رایحه‌ی مختلف برای انتخاب، می‌توانید عطر ایدئالی را برای هر مناسبتی پیدا کنید.
فرانک وولکل (Frank Voelkl)، عطرساز اصلی کمپانی عطر Firmenich می‌گوید شیرینی اغلب با لذت و احساسات مرتبط است، ما را به خاطرات دوران کودکی می‌برد و به یاد شیرینی یا دسر مورد علاقه‌مان می‌اندازد، بنابراین هر چیز شیرینی، از جمله عطر‌ شیرین، بیشتر ما را خوشحال می‌کند. دلیل خوبی وجود دارد که چرا یک عطر شیرین بسیار جذاب است. بن کریگلر (Ben Krigler) عطرساز می‌گوید عطر‌های شیرین گورماند بیان بویی از هر چیز شیرین و اعتیادآور هستند. اما چگونه یک حس بویایی می‌تواند اینقدر قانع‌کننده باشد؟ کریگر توضیح می‌دهد که «شکر» همان انتقال‌دهنده‌های عصبی را تحریک می‌کند که در پدیده‌های اعتیاد هم تحریک می‌شوند. در نتیجه، بوییدن عطر شیرینی که دوستش داریم، ما را در حالتی از آرامش فرو می‌برد. با این مقدمه، بیایید با بهترین عطرهای شیرین زنانه آشنا شویم.

۲۰ اصطلاح در دنیای عطرها که هرکسی باید بداند

ویوا لا جوسی، بهترین عطر شیرین زنانه برای بهار و تابستان
Viva La Juicy از برند Juicy Couture به لطف روایح تازه و نت‌های کاراملی‌شده‌، یکی از معروف‌ترین عطر‌های شیرین زنانه از خانواده‌ی گلی، میوه‌ای و گورماند به شمار می‌رود. این عطر با نت‌های بالایی میوه‌ای خود، عطری ایدئال برای بهار یا تابستان است. روایح نارنگی و توت‌های وحشی در ترکیب با نت‌های میانی تشکیل شده از یاس، گاردنیا و پیچ امین الدوله، هیچ‌کس را بی‌تفاوت نمی‌گذارد. روایح پایانی، ترکیبی بسیار زنانه و شیرین به خود می‌گیرند. وانیل، کهربا، کارامل و پرالین خوشمزه به همراه چوب صندل، حس و حالی شاد و سرزنده را به کل هارمونی تزریق می‌کنند.

ادو پرفیوم زنانه جویسی کوتور مدل Viva la Juicy حجم ۱۰۰ میلی لیتر مشاهده کالا
گوچی فلورا گورجس گاردنیا
فلورا گورجس گاردنیای برند گوچی، برای زنانی که به دنبال عطری شیرین شده از روایح گلی هستند، بهترین عطر شیرین زنانه به شمار می‌رود. عطری برای فصول بهار و تابستان که از شکوفه‌ی گلابی، توت قرمز و نارنگی ایتالیایی در ابتدا، روایح شاد گل گاردنیا، پلومریا و یاسمن گراندی فلوروم در قلب و شکر قهوه‌ای و نعناع هندی در پایه، بعد مدرنی از زنانگی را به تصویر می‌کشند که جذابیت هر زنی را چند برابر می‌کند.

کیف پول گوچی مدل فانتزی

۲۸۰,۰۰۰

تومان

قاب عینک گوچی مدل ۹۹۲۱۵۷

۴۶۸,۰۰۰

تومان

مشاهده محصولات برند گوچی
مشاهده همه

لاو دونت بی شای بهترین عطر شیرین زنانه برای زمستان
Love Don’t Be Shy از برند by By Kilian از معروف‌ترین عطر‌های برند فرانسوی بای کیلیان است. یک عطر شرقی زنانه که در دسته‌ی عطر‌های نارکوتیک یا همان اعتیاد‌آور، سرخوش‌کننده و مخدر قرار می‌گیرد. در نسخه‌ی ۲۰۰۷ لاو دونت بی شای، ابتدا حس هشیارکننده‌ای ناشی از ترکیب فلفل صورتی، تخم گشنیز، ترنج و شکوفه‌های نارنج شما را به سمت خود می‌کشاند. پس از آن، با روی کار آمدن لطافت مخملی رز در آغوشی از معصومیت پیچ امین الدوله، ظرافت پرتقال و سحرآمیزی نت پودری زنبق، این عطر قلب شما را تسخیر می‌کند. در نهایت ترکیب حسی، گرم و اعتیاد آور لابدانیوم، سیوت، مشک، کارامل وانیل و شکر وابستگی دیوانه‌واری را در شما برمی‌انگیزد. بدون شک این عطر برای زنی است که می‌داند چگونه عشق و علاقه‌ی اطرافیان را معطوف خود کند. برای رویدادهای شبانه‌ی زمستان و پاییز، این ادکلن زنانه، انتخاب بی‌نظیری است.

بهترین عطر زنانه؛ معرفی ۶ عطر زنانه‌ی محبوب در دنیا

پویزن گرل
Poison Girl برند دیور، عطری شرقی وانیلی است که فرانسوا دماشی عطار اهل گراس فرانسه و خبره در روایح گورماند، آن را به روشی اعتیاد‌آور برای دختران جوان کاریزماتیک با شیطنت‌هایی جذاب، خلق کرده است. پویزن گرل در ابتدا شیرین، خوشمزه، گرم، اغوا‌کننده و بسیار فمینیستی است و در انتها به آرامشی نسبی می‌رسد. در حالی که همچنان کاریزمایی غیرقابل مقاومت درون خود دارد. این ادکلن با رایحه‌ی پرتقال تلخ پیچیده شده در نت لیمو آغاز می‌شود. نت‌های ابتدایی به سرعت جای خود را به نت‌های باطراوت شکوفه‌ی پرتقال، رز دمشقی و رز گراس در بخش میانی می‌دهند. ترکیب روایح پایانی به اندازه‌ی دیگر عناصر، گران‌بها و ارزشمند است. دانه‌ی تونکای ونزوئلا، چوب صندل سریلانکا، رایحه‌ی بالزامیکی تولو، بادام و وانیل، گرمای شرقی این عطر سداکتیو را به اوج می‌رسانند. از پاییز تا زمستان و حتی اوایل بهار، پویزن گرل بهترین عطر شیرین زنانه  و بهترین انتخاب برای خانم‌های جوان و پرشور و نشاط است.

ادو پرفیوم زنانه مهمت مدل پویزن گرل حجم ۱۰۰ میلی لیتر ۵۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید

۱۳ مورد از بهترین عطرهای تابستانی مردانه

بون بون، آبنبات زمستانی
Bonbon از برند Viktor&Rolf تلفیقی از روایح گلی، میوه‌ای و گورماند است. شیشه‌ی عطر بون بون ممکن است در ابتدا برای کسی که با روایح درون آن آشنایی ندارد، شبیه به یک پاپیون خوش‌رنگ به نظر برسد. اما یک شیرینی دوسر پیچ خوشحال‌کننده است. کارامل، نت کلیدی این عطر است که در بالا با روایح شیرین هلو، پرتقال و نارنگی احاطه شده و خود کارامل در لمسی از روایح گل‌های شکوفه پرتقال و یاس در قلب روایح قرار گرفته است. چوب سدر، چوب گایاک، چوب صندل و کهربا در پایه، تعادل حیرت‌انگیز و جذابی به کل هارمونی می‌بخشند.

ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل Bon Bon حجم ۹۰ml ۶,۲۹۲,۵۱۰ تومان مشاهده و خرید
 ژلاتوی پسته، عطر شیرین یونیسکس
Yum Pistachio Gelato برداشت برند kayali از نت خوشمزه‌ی پسته با الهام از دسر، مارشمالوفخامه‌‌ی فرم گرفته و نت غنی رام است. ترکیبی خوشمزه از نت‌های غیرقابل مقاومت گورماند که رایحه‌ای فراموش‌نشدنی، تند و لذیذ برای استفاده‌ی مشترک خانم‌ها و آقایان در فصول گرم سال ایجاد می‌کند. این ادکلن با جنبه‌های لذیذی از فندق و پسته‌ی مخلوط شده با رام در کنار هل و ترنج باز می‌شود تا اولین حس وسوسه‌انگیز را به شما القا کند. در قلب، لطافت هلو در کنار گل صدتومنی، یاس، زنبق دره و شمعدانی، طراوت و پیچیدگی خاصی به هارمونی می‌بخشد. تمشک و گلابی هم در ایجاد این بعد جذاب از ظرافت نت میانی نقش دارند. همان‌طور که بلوغ عطر ادامه دارند، کارناوالی از روایح شیرین متشکل از پشمک، باسلق، خامه‌ی فرم‌گرفته و مارشمالو در هماهنگی و تعادل با کاکائو، چوب صندل، دانه‌ی مجلل تونکا و سدر از راه می‌رسند و حسی از یک شادی بی‌پایان را برای شما به ارمغان می‌آورند. این عطر روایح ماندگاری دارد و از آنجا که کمی تند است، برای استفاده‌ی افرادی که با روایح تند و شیرین سازگاری دارند مناسب است.

کلام پایانی
انتخاب بهترین عطر شیرین زنانه در میان گزینه‌های فراوان، کار آسانی نیست. علاوه بر این، بسیاری افراد با وجود علاقه داشتن به روایح شیرین، در خرید این مدل عطر تردید دارند. چرا که تجربه‌ی سردرد یا حس بد پس از استشمام روایح شیرین را داشته‌اند. اما هر عطر شیرینی سنگین نیست و باعث احساس سردرد نمی‌شود. بسیاری از ادکلن‌های شیرین تولید شده از روایح گلی و مخصوصا میوه‌ای، همچنین برخی از عطرهای شیرین یونیسکس، از شیرینی معتدلی برخودار هستند که بدون دردسر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. بهترین راه، تست عطر روی نوار بلاتر یا پوست است تا مطمئن شوید از میزان شیرینی عطر راضی هستید. سپس اقدام به خرید کنید.
منابع:  fragrantica, aurelsg, instyle

سوالات متداول

بهترین عطر شیرین زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین عطر شیرین زنانه باید سازگار با آب و هوای فصل باشد و به خوبی هم با استایل و هم با هویت شخص هماهنگ باشد تا ویژگی‌های شخصیتی او را بیان کند.

چرا عطرهای شیرین باعث ایجاد سردرد می‌شوند؟

همه‌ی عطرهای شیرین، سردرآور نیستند. این بستگی به میزان شیرینی یک عطر دارد. روایح گلی، میوه‌ای و روایح گورماند می‌توانند در تولید یک عطر شیرین با درجه‌ی شیرینی مختلف نقش داشته باشند.

چگونه یک عطر شیرین زنانه را انتخاب کنیم؟

بهترین راه برای خرید یک عطر شیرین، تست کردن آن پیش از خرید است. در این صورت با اطمینان از این که میزان شیرینی عطر را می‌پسندید، می‌توانید خریدی موفقیت‌آمیز داشته باشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *