0

محموله‌های کالای غیرقابل مصرف در بوشهر امحا شد

محموله‌های کالای غیرقابل مصرف در بوشهر امحا شد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، عمار شهنیایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم خارج کردن کالای غیراستاندارد از چرخه مصرف و همچنین توجه به سلامت مردم است که در این راستا اقدامات شایسته تقدیری صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در همین راستا ۱۳ کانتینر کالای غیرقابل مصرف و فاسد شده به دستور و نظارت قضائی و دادستانی بوشهر امحا شد که ۹ کانتینر در گمرک بوشهر و ۴ کانتینر در انبار اموال تملیکی بود.
دادستان بوشهر افزود: این کالاها در هنگام ورود به کشور به‌دلیل غیراستاندارد بودن موفق به اخذ مجوز بهداشت و ورود به بازار نشد و به‌دلیل غیرقابل مصرف بودن با دستور مجموعه دادستانی استان امحا و از رسیدن به چرخه مصرف خارج شد.
وی با بیان اینکه توجه و محوریت مجموعه دادستانی در خصوص این نوع کالاها، سلامت مردم است افزود: کالاهای امحا شده شامل آجیل و خشکبار فاسد شده، نوشیدنی و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و غیرقابل مصرف بود.
شهنیایی گفت: این کالاها توسط اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و با نظارت کامل مجموعه دادستانی و حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاونت غذا و دارو و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی، نیروی انتظامی و سازمان پسماند بوشهر طی ۲ روز امحا شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *