0

قمی‌ها در راهپیمایی «جمعه خشم» جنایت‌های اسرائیل را محکوم کردند

قمی‌ها در راهپیمایی «جمعه خشم» جنایت‌های اسرائیل را محکوم کردند
بازدید 13

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – دانیال قنبری: مردم انقلابی شهر مقدس قم با شرکت در راهپیمایی جمعه خشم از جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار و از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین اعلام حمایت کردند.

نمازگزاران آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه مردم شهر مقدس قم با سر دادن شعارهای استکبار ستیزی و دشمن ستیزانه و حضور پرشکوه خود برگ زرینی دیگری را در تاریخ مقاومت و انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

مردم شریف و مؤمن و ولایتمدار قم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سکوت مدعیان حقوق بشر را در مقابل جنایات رذیلانه مستکبران عالم و اقمار آمریکایی محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم قم از پیر و جوان در این راهپیمایی خواهان انتقام از رژیم صهیونیستی در قبال جنایت این رژیم منحوس در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت و محو شدن این جرثومه فساد و نکبت بار از دامان بشریت شدند.

مردم مؤمن شهر مقدس قم و ملیت‌های مختلف بار دیگر تبعیت و تمکین خود را از رهبر فرزانه انقلاب اعلام داشتند و همه با یکدلی بر این باور بودند که بی‌تردید سقوط رژیم سفاک صهیونیستی به زودی رقم می‌خورد و دل‌های مسلمانان، حق طلبان عالم که مالامال از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام است را شاد خواهد شد.

این مردم قدردان نیز با بانگ ذکر «العجل العجل» با مهدی موعود تجدید عهد بستند و در محضر امام عصر (عج) طلب عافیت کردند و در دل از ایشان خواستند تا تیر رسامی به قلب ظالمان اصابت کند و وجود ننگین جانیان عالم از کره خاکی ساقط شود.

در شرایط کنونی که ملت آزاده ایران منتظر انتقام و پاسخ قاطع به ترور رهبر مجاهد حماس شهید اسماعیل هنیه هستند و در آستانه سالروز قیام ۱۷ شهریور، در تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم، مردم شریف و انقلابی قم به امید تحقق وعده الهی در گرفتن انتقام خون مظلوم و پیروزی ملت ستمدیده فلسطین در حمایت از مردم مظلوم غزه و در اعتراض به جنایات و کشتار بی رحمانه غده سرطانی صهیونیست راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار قم ایستادگی و مقاومت را رمز افول آمریکای مستکبر دانستند و از ۱۷ شهریورماه به عنوان عاشورای نهضت اسلام و انقلاب اسلامی یاد کردند.

امروز بانگ الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبان ملت حزب الله قم نمی‌افتاد و شعارهایی مهدوی نظیر «یا بن الحسن دل‌ها همه خون ببین، جنایت آمریکا جفای صهیون ببین» و «یا بن الحسن العجل العجل» سر می‌دادند.

مردم شریف شهر مقدس قم در این راهپیمایی پیام انقلاب، شهدا، خون امام حسین (ع)، فریاد هر مسلمان، اصل پیام دین و کلام رهبر را هیهات من الذله دانستند.

این مردم نیز با بانگ شعار «اسلام پیروز است آمریکا نابود است» و «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» و «ای مهدی صاحب زمان الامان الامان» بغض آکنده از خشم و انتقام خود را از اوزان خباثت و پلیدی بد سرشت‌ترین موجودان عالم حلول یافته در کالبد انسان نشان دادند.

نمازگزاران قمی و اقشار مختلف مردم در پایان این راهپیمایی با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل اعلام داشتند که در آینده‌ای بسیار نزدیک صبر و استقامت مردم ستم‌دیده فلسطین و غزه، سنگ‌ریزه‌های لشکر ابابیل را به دژی مستحکم تبدیل می‌کند و با جوشش خون تازه‌ای در رگ‌های مجاهدان، اسرائیل از جغرافیای جهان محو خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *