0

ترافیک در محورهای سمنان سنگین شد/ بیشترین تردد در جاده مشهد-تهران

ترافیک در محورهای سمنان سنگین شد/ بیشترین تردد در جاده مشهد-تهران
بازدید 11

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از وقوع ترافیک سنگین در راه‌های اصلی استان سمنان به ویژه کریدور اصلی مشهد- تهران خبر داد و ابراز کرد: همزمان با شامگاه جمعه و پایان پیک تردد زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر، کریدور اصلی مشهد- تهران در محدوده استان سمنان را ترافیک سنگین روبرو شده است.

وی افزود: علیرغم تمام توصیه‌ها بازهم گروه بزرگی از مسافران بازگشت خود از مشهد مقدس را به ساعات پایانی روز جمعه موکول کرده و در نتیجه شاهد ترافیک سنگین در جاده‌های استان سمنان هستیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع ترافیک سنگین در ورودی و خروجی‌های شهرهای استان خبر داد و گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود در این شرایط صبوری کرده و از عجله پرهیز کنند.

بزرگی از رانندگان خواست تا در استراحتگاه‌های بین راه‌های استان سمنان توقف داشته و استراحت کنند و افزود: بزرگترین عامل تصادفات جاده‌ای در استان سمنان خواب آلودگی و خستگی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *