0

پایان گروگان گیری و آزادی نوجوان ۱۲ ساله در جنوب کرمان

پایان گروگان گیری و آزادی نوجوان ۱۲ ساله در جنوب کرمان
بازدید 15

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرسول مکران نژاد، با اشاره به پایان یک گروگان گیری و آزادی نوجوان ۱۲ ساله در جنوب کرمان گفت: در راستای ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات مجازات آدم ربایی تا ده سال حبس می‌باشد که اشد مجازات برای آدم رباها در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: در پی اعلام گزارشی مبنی بر ربایش پسری ۱۲ ساله توسط افرادی ناشناس در یکی از محله‌های شهر زهکلوت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و دستورات قضائی لازم به مأموران پلیس آگاهی صادر شد.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت آدم ربایان مشخص گردید و با استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان منطقه این پسر نوجوان در یکی از استان‌های همجوار آزاد و بعد از گذشت یک هفته به آغوش خانواده‌اش برگشت.

این مقام قضائی هشدار داد: عاملین این اقدام شناسایی و حکم جلب آنها صادر شده است و اشد مجازات برای آدم رباها در نظر گرفته خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *