0

قتل زوج مرندی با کلت کمری

قتل زوج مرندی با کلت کمری
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسدیان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ دیشب یک مورد تیر اندازی فردی در یکی از محلات مرند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام، که بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و مشاهده کردند زن و شوهری بر اثر تیر خوردگی بشدت مجروح شده و یک قبضه کلت کمری و چند عدد پوکه در محل مشاهده و کشف شد که عوامل اورژانس نیز در محل حاضر و مصدومین جهت مداوا به بیمارستان کوه کمری منتقل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه برابر اظهارات خانواده مقتول، نامبردگان توسط شخصی با هویت معلوم که اختلاف قبلی داشتند مورد تیر اندازی قرار گرفتند که به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل و بعلت شدت جراحات وارده زوج جوان در بیمارستان فوت کردند.

اسدیان تصریح کرد: با تدابیر و دستور ویژه فرمانده انتظامی استان اکیپی ویژه ای از کاراگاهان بررسی‌های اولیه را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کرده اند که اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *