0

ارزش افزوده معادن طلای سیستان و بلوچستان باید به استان برسد

ارزش افزوده معادن طلای سیستان و بلوچستان باید به استان برسد
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرمی شامگاه دوشنبه در جمع برخی از تعاونی‌های استان بیان کرد: باید از شمش‌های طلا تولیدات داشته باشیم تا ارزش افزوده بیشتری عاید استان شود.

وی همچنین با اشاره به وجود معادن منیزیم در استان، افزود: معدن منیزیم استان در خاورمیانه رقیب ندارد و می‌تواند زمینه ساز اشتغال جوانان این منطقه باشد.

وی با اشاره به تسویه ۵ هزار میلیاردی راه آهن چابهار زاهدان، ادامه داد: این طرح همچنان با سرعت در حال ساخت و پیشرفت است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح بزرگ راه آهن با سرعت در حال پیشرفت است، زیرساخت‌ها اساس توسعه به شمار می‌روند، کارخانه‌های بزرگی ساخته شده و بسیاری از دستگاه‌های آنان خریداری شده؛ بنابراین در کنار این‌ها باید صدها فناوری شکل گیرد و در قالب شرکت‌های تعاونی کارها را جلو ببرید.

کرمی افزود: سیستان و بلوچستان دارای ثروت عظیم معادنی همچون طلا، منزیت، مس، کشاورزی، مرز، معادن و دریا است که در دنیا بی‌نظیر بوده، همه باید پای کار باشند از ظرفیت تعاونی‌ها بهره برد و مردم را پای کار آورد؛ چرا که با راهبری تلاش شکل می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همگان باید به دنبال نوآوری و خلاقیت باشند، تاکید کرد: گام‌های بلند بردارید، فرصت‌ها را قدر بدانید، باید مسئولیت خود را با اتکای به خدا انجام دهیم، با عزت کار کرده و تصمیم بگیریم، کار برای رضا خدا و رضایت مردم ماندگار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *