0

برگزاری مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری

برگزاری مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری به همت و حمایت دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری کشور، دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی و شتاب‌دهنده فاخربوم به عنوان مجری برگزاری با حضور اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ شهریور ماه جاری در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب قاسمی مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری با بیان این خبر گفت: ثبت‌نام اولین دوره آموزشی مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری تا ۲۳ شهریور ماه جاری امکانپذیر است و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از آموزش رایگان تخصصی مربوطه بهره‌مند شوند.

وی افزود: صنعت گاسترونومی از جمله مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش‌های کاربردی برای فعالین صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی‌ترین وظیفه آموزش‌های کوتاه‌مدت گردشگری محسوب می‌شود.

قاسمی ادامه داد: در همین راستا با هدف ارائه آموزش‌های کاربردی و بحث و تبادل نظر درباره مقاصد نوظهور گردشگری و ارتباط با صنعت گاسترونومی با محوریت تشکل‌های فعال و برندهای بزرگ این مدرسه تابستانه در نظر دارد آخرین تحولات، رویکردها، برنامه‌های کلان و چالش‌های کلیدی در پژوهش و توسعه کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهد.

قاسمی در پایان با تشکر از همکاری دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی و شتاب‌دهنده فاخربوم جهت هم‌افزایی با دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری کشور در برگزاری این رویداد گفت: این دوره که به صورت حضوری و مجازی به مدت ۱۲ ساعت برگزار می‌شود، برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

ثبت نام علاقه مندان جهت حضور مجازی از طریق درگاه https://evnd.co/yR۲hE صورت می‌گیرد.

همچنین علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۷۹۹۶۳۳۷ تماس برقرار کنند.

برگزاری مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری

کد خبر 6222825

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *