0

پاییز زودتر آمد/ کاهش ۵ درجه‌ای دما و بارش باران در راه اردستان

پاییز زودتر آمد/ کاهش ۵ درجه‌ای دما و بارش باران در راه اردستان
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق شفیعی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز جمعه با سرعت کمتر و از شنبه تا دوشنبه با شیب تندی دمای هوا به‌سرعت کاهش می‌یابد که مقدار این کاهش دما بین ۴ تا ۶ درجه انتظار می‌رود که وضعیت پاییزی را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در روز شنبه این کاهش دما که ناشی از افزایش شیو فشاری (اختلاف فشار با مناطق مجاور) همراه با سرعت جریانات جوی و افزایش سرعت باد خواهد بود، با توجه به جهت شمال شرقی آن و عبور از کانون گردوخاک مناطق اردستان، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل مسافرت هموطنان عزیز، افرادی که قصد مسافرت به مناطق شمالی و ساحلی را دارند انتظار بارش‌های رگباری نسبتاً شدید را داشته باشند.

شفیعی تصریح کرد: کشاورزان و بهره برداران که محصولات خود را در فضای باز جهت قرار داده‌اند در روز شنبه نسبت به محافظت از بارش و گردوخاک احتمالی جمع‌آوری یا از پوشش مناسب استفاده کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *