0

حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس یک ضرورت است

حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس یک ضرورت است
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش به اهمیت حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس برای مدیریت ترافیک و ایجاد امنیت برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است.

وی بر اهمیت تأمین سرویس مدارس با در نظر گرفتن شرایط موجود تاکید و تصریح کرد: سرویس مدارس باید با توجه به شرایط و نیازهای دانش‌آموزان و مدارس تأمین شود که در این راستا، همکاری شرکت‌های خصوصی و آژانس‌ها بسیار حائز اهمیت است.

محقق زاده ادامه داد: آموزش و پرورش باید نیازمندی‌های خود را به شرکت‌های خصوصی و آژانس‌ها ابلاغ کند و تعداد سرویس‌های مورد نیاز را احصا نماید تا بتوان به بهترین شکل ممکن نیازهای دانش‌آموزان را برآورده کرد.

وی بر نقش مدیران مدارس در رفع مشکلات و نیازمندی‌های مدارس تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس باید با همت و تلاش خود، مشکلات و نیازمندی‌های مدارس را شناسایی و رفع کنند و همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.

محقق در پایان افزود: با همکاری و همدلی همه نهادها و افراد، می‌توان به بهبود شرایط آموزشی و ایجاد محیطی امن و مناسب برای دانش‌آموزان دست پیدا کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *