0

خدمات جامعه الزهرا سلام الله علیها بر کسی پوشیده نیست

خدمات جامعه الزهرا سلام الله علیها بر کسی پوشیده نیست
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری عصر شنبه در بازدید از جامعه الزهرا (س) گفت: خدمات این مرکز بر کسی پوشیده نیست و امروز شاهد فعالیت‌های فارغ التخصیلان جامعه الزهرا سلام الله علیها در سطح جامعه هستیم که البته باید هدفمندتر و گسترده‌تر دنبال شود.

وی بیان کرد: شهر مقدس قم جایگاه ویژه ای دارد و پایتخت جهان تشییع است که باید در تمامی موارد الگو باشد و رهبر معظم انقلاب نیز نگاه ویژه ای به جامعه الزهرا سلام الله علیها دارند.

استاندار قم با اشاره به وجود ۲۲۳ روستا در استان قم گفت: اعزام مبلغان به روستاها ضرورت دارد که این امر مبانی اعتقادی و فرهنگی روستاییان را تقویت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در راستای تربیت نسل جوان باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم و فعالیت‌های فرهنگی گسترده ای باید صورت گیرد.

آقامیری گفت: از جمله برنامه‌ها در استانداری قم این بوده که برای سنین ۵ تا ۲۵ سال محتواهای آموزشی و فرهنگی فراهم شود چرا که اگر افراد در این سنین تربیت صحیح شوند نیازمند امربه معروف و نهی از منکر ندارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *