0

 ناکارامدی ها در مدیریت مسائل دستیاران پزشکی باعث کاهش اقبال شده است

 ناکارامدی ها در مدیریت مسائل دستیاران پزشکی باعث کاهش اقبال شده است
بازدید 12

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر عالیه زمانی نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت در “برنامه تلویزیونی زمانه” درباره کمبود اقبال به برخی رشته های تخصص و به صورت کلی تخصص گفت: ما باید از جامعه پزشکان و کادرسلامت در بحث حمایت مادی و معنوی حمایت کنیم . باید برای پزشکان تکریم قائل شویم همانگونه که درتمام دنیا این موضوع وجود دارد.

وی ادامه داد: ما قبل از کرونا با هجمه شدید علیه این افراد مواجه بودیم و حرمت و جایگاه پزشکان را زیر سوال بردند اما در کرونا دیدیم که باز هم کادر درمان بودند که جان بر کف کنار مردم ایستادند.
دکتر زمانی تاکید کرد: از طرف دیگر سیاست های کلان و آینده نگرانه ای داریم اما فرایندهای اجرایی خیلی جاها متناسب با رشته و استان انجام نشده است و طی دهه گذشته در بحث اجرا مشکلاتی را داشته ایم.

وی پیشنهاد کرد ارائه دهندگان خدمات سلامت را به عنوان مشتریان درون سازمانی ببینیم که باید رضایت درون سازمانی برایشان اتفاق بیفتد تا مشتریان بیرون سازمانی ما که مردم هستند راضی بشوند و خدمات با کیفیت دریافت کنند.

زمانی در پایان گفت: در مرور زمان به دلیل ناکارامدی به شرایطی رسیدیم که اقبال به دوره دستیاری کاهش یافته است. حل این مشکل نیاز به بازنگری و باز مهندسی دارد.

 

 

پایان پیام/

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *