0

نواحی آموزش و پرورش اهواز تیم های نظارتی داشته باشند

نواحی آموزش و پرورش اهواز تیم های نظارتی داشته باشند
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز با بیان اینکه در این جلسات باید مشکلات آموزشی خوزستان مطرح و حل شوند، بیان کرد: مسائل پشتیبانی مدارس باید یک بار برای همیشه حل شود، سالی یک بار این مسائل بررسی و پیگیری شود تا زمان بازگشایی مدارس با مشکل مواجه نباشیم.

فرماندار اهواز با اشاره به موضوع نظارت بر مدارس و اهمیتش گفت: از آنجایی که مساله آموزش و پرورش و بازگشایی مدارس اهمیت دارد اتمام حجت می‌کنیم که نواحی چهارگانه تیم نظارتی برای مدارس در نظر بگیرند و به گونه‌ای نباشد که زمان بازرسی و سرکشی متوجه شویم کارهایی مثل نظافت، جمع‌آوری زباله، رنگ آمیزی و … انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اگر تیم نظارتی نباشد همچنان نارضایتی‌ها وجود دارد، تاکید کرد: تیم خبره نظارتی مدنظر، از مدارس بازدید داشته باشند و اگر مدیر مدرسه‌ای کار انجام نداده بود با آن برخورد شود، مسائل احصا و مرتفع شود.

فرماندار اهواز اظهار کرد: در خصوص پروژه‌هایی که در حال انجام است شهرداری‌ها و نواحی آموزش و پرورش زمان بندی مشخص کنند و بر اساس آن کار انجام شود چرا که اگر بخواهیم کارها را طبق روال پیش ببریم تا زمان بازگشایی مدارس کارهایی انجام نشده باقی خواهند ماند.

موالی زاده افزود: هر بخشدار ستاد مهر را جدی بگیرند به گونه‌ای که بین شهر و روستا تفاوتی وجود نداشته باشد. اینگونه نباشد که روستایی دورافتاده باشد و هنوز مدارس آماده بهره برداری آغاز سال تحصیلی نباشند و یا اینکه معلم نرود.

به گفته وی، تفاوتی بین مدارس شهری و روستایی وجود ندارد.

فرماندار اهواز کمبود معلم را خط قرمز خواند و گفت: از همین الان در خصوص این موضوع فکری اندیشیده شود، با دانشگاه فرهنگیان مذاکره صورت گیرد، استفاده از بازنشسته و ساعات بالاتر نیز مجوز داده شده است لذا این مساله واجب‌ترین کار شود و شرایط به گونه‌ای پیش نرود که روستاها و یا مناطق دور از معلم محروم باشند.

وی به ارتباط بین رؤسای نواحی و شهرداران مناطق اشاره و اظهار کرد: بین آنها ارتباط تنگاتنگ وجود داشته باشد، البته مسائل شهر هم بسیار است لذا انتظار نداریم شهردار منطقه به مدارس سرکشی داشته باشد، می‌توانند معاونی را به عنوان نماینده انتخاب و مسئولیت کار را به آن واگذار کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *